Arkisto - Uusien koeajot
Audi S1 – Legendaarinen mallimerkintä
Audin pienin sporttimalli kantaa hurjaa nimirasitetta, sillä S1 tunnetaan yhtenä historian legendaarisimpana ralliautona. Siinä valossa tämä uusi S1 [...]
Puurtaja-Vectrasta elegantiksi Insigniaksi
Vaikka Opel Insignia Country Tourer eroaa eleganttiudessaan edeltäjästään, laatikkomaisesta Vectrasta kuin yö päivästä, on viimeisen polven Vectrakin kestänyt [...]
BMW 428i Cabrio – Tuttu ja toimiva resepti
Uusi 4-sarjan Cabrio on kovakattoisena hyvin käytännöllinen ja hinnakas vaihtoehto pohjoisen olosuhteisiin. Kovakattoisia avoautoja on valmistettu jo iät [...]
Koeajo Volkswagen Golf Sportsvan – Nimi hämää
Volkswagen Golf Plus on nyt Sportsvan eli kyseessä ei ole mikään Golfista tehty pikkupaku vaan monikäyttöinen viiden hengen [...]
Koeajo Peugeot RCZ R – Lempeän kiukkunen
Peugeot RCZ R on luonteeltaan hyvin kaksijakoinen, sillä tavallisessa arkiajossa yllättävän mukava ja miellyttävä, mutta pellin alta löytyy [...]
BMW X4 – Isoveljeään maltillisempi
Massiivisen upea X6 sai linjakkaan pikkuveljen, joka tottelee mallinimeä X4. Katumaastureiden suurin buumi on jo takana päin, mutta [...]
Parivertailussa Renault Megane 2005 ja 2014
Suomen autokantatilastossa 31.12.2013 Renault Megane sijoittui yllättävän korkealle, sijaluvulle 19. Niinpä koeajoimme uuden Meganen rinnalla edeltäneen korimallin vuodelta [...]
Koeajo Volvo S60 R-Design – Näyttävä perhesportti
Volvo päivitti alkuvuodesta moottoreitaan ja tämä 245 heppainen Volvo S60 T5 R-Design on todella maukas perheauto. Koeajossa Volvo [...]
Subaru WRX – Salonkikelpoinen
Subaru poisti nopeimmasta sarjatuotantomallistaan Impreza sanan, mutta se ei huonontanut autoa lainkaan. Subaru Impreza STI:t ovat kulttiauton maineessa [...]
Koeajo Kia Sportage 1.7 CRD – Tuntuu oikealta maasturilta etuvetoisenakin
Jotkut hymyilevät niille, jotka ostavat auton jyhkeillä maasturinkuorilla, mutta ilman nelivetoa. Mutta jos tykkää maasturin muotokielestä ja istua [...]