Pirelli vahvistaa organisaatiota Suomessa
Pirelli rakentaa parhaillaan Suomeen “Pirelli Driver Center” rengasjakeluverkostoa yhteistyössä jälleenmyyjien kanssa.
Pirelli täydentää parhaillaan kattavaa rengasvalikoimaansa pohjoisen markkinoille erin-omaisilla tuotteillaan. Uuden sukupolven pohjoisten olosuhteiden Ice Zero FR kitkaren-kaat ja Ice Zero nastarenkaat vahvistavat merkin otetta pohjolan rengasmarkkinoilla. Kesärenkaissa Pirelli on testien kärjessä toistamalla viimevuoden Tekniikan Maailman testituloksen sijoittumalla jaetulle kakkostilalle uuden sukupolven alhaisen vierintävastuksen omaavalla Cinturato P7 Blue renkaalla.
– Meillä on nyt erinomainen valikoima tuotteita. Kehitämme siksi parhaillaan myös jälleenmyy-jäverkostoamme pystyäksemme vastaamaan markkinoiden kysyntään yhä paremmin, sanoo Pirelli Tyres Nordic, branch Finlandin organisaatiosta vastaava Kaj Hirvaskari.
Pirelli rakentaa parhaillaan Suomeen “Pirelli Driver Center” rengasjakeluverkostoa yhteis-työssä jälleenmyyjien kanssa. Brändin alla olevilla liikkeillä on paras koulutus ja tietotaito Pirellin laajasta rengasvalikoimasta. Vahvistamme myös omaa organisaatiotamme avattuamme vuodenvaihteessa myyntitoimiston Järvenpäähän ja aloittamalla myyntihenkilön rekrytoinnin nyt keväällä.
Kun organisaation vahvistaminen on saatu hyvään vauhtiin, Pirelli panostaa myös viestintään. Rengasmerkillä on nyt oma Media- ja PR-vastaava Suomessa, auto- ja autourheilualan vies-tintää pitkään tehnyt Terhi Heloaho. Pirellin satsaukset näkyvät nyt mm. juuri uudistuneilla suomalaisilla verkkosivuilla, www.pirelli.fi.
Pirelli Tyre Nordic AB on Pirelli Tyre S.P.A:n tytäryhtiö joka vastaa merkin markkinoista ja renkaiden jakelusta Ruotsissa, Norjassa, Islannissa ja Suomessa. Suomen toimisto, Pirelli Tyre Nordic, branch Finland on osa sitä. Hankkimalla yritykselle suomalaista alan osaamista, haetaan parempaa markkinoiden tuntemusta ja sitä myötä yhä vahvempaa jalansijaa Pirellin tuotteille Suomessa.
– Pirelli on yksi tunnetuimpia rengasbrändejä. Siihen liittyvät perinteet, urheilullisuus ja laatumielikuva ovat omiaan tukemaan erinomaisen tuotteen markkinointia ja myyntiä. On ilo olla mukana vahvistamassa maineikkaan rengasmerkin organisaatiota Suomessa, sanoo Terhi Heloaho.
Vastaa