Täysin uusi Ford Mustang on nyt tilattavissa Suomessa
Täysin uusi Ford Mustang on nyt tilattavissa asiakkaan toivomilla varusteilla Suomessa ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen.
Täysin uuden Ford Mustangin alkaen hinta on 52.746,47 euroa. Valittavana on joko 314 hevosvoiman 2,3-litrainen EcoBoost tai 418 hevosvoiman 5,0-litrainen V8-moottori automaatti- tai manuaalivaihteistolla.
Uudessa Ford Mustangissa on 19 tuuman vanteet, SYNC 2 -ääniohjaus 8-tuumaisella kosketusnäytöllä. Mustang on saatavana kymmenellä eri värivaihtoehdolla.
Älylaitteiden käyttäjille on tarjolla uusi sovellus, jonka avulla he voivat luoda ja jakaa yksilöimänsä Mustangin kuvia valitsemassaan ympäristössä. Verkosta löytyvän muokkaustyökalun avulla asiakkaat voivat tutustua erilaisiin varusteluvaihtoehtoihin.
Täysin uusi Ford Mustang on nyt tilattavissa FordStore-liikkeistä. Suomen FordStore –liikkeet ovat Levorannan Autoliike Oy ja Laakkonen Ford.
Kuusivaihteisella manuaali- tai automaattivaihteistolla varustettu Ford Mustang sisältää vakiovarusteena 19 tuuman vanteet, tehostetut jarrut, automaattiset Xenon-ajovalot, LED-takavalot ja takaspoilerin. Muihin vakiovarusteisiin kuuluvat kaksoisautomaatti-ilmastointi, 9-kaiuttiminen äänentoistojärjestelmä sekä SYNC 2 -yhteydenpitojärjestelmä 8-tuumaisella kosketusvärinäytöllä.
Valinnaisvarusteena autoon on saatavissa lämmitettävät ja ilmastoidut istuimet sekä 19-tuumaiset kevytmetallivanteet kiiltonikkelipinnoitteella. Korin kymmenen värivaihtoehdon joukkoon lukeutuvat eksklusiiviset Competition Orange ja Triple Yellow -kolmikerrosväri.
Täysin uusi Ford Mustang on tilattavissa yksinoikeudella uusista FordStore-liikkeistä. Ford avaa parhaillaan FordStore-myymälöitään Euroopassa ja niin myös Suomessa. Suomessa FordStore-liikkeitä ovat Levorannan Autoliike Oy Sastamala ja Laakkonen Ford.
Koskaan aiemmin Mustangia ei ole tuotu myyntiin maailmanlaajuisesti – nyt täysin uusi Mustang tulee olemaan asiakkaiden saatavilla yli sadassa maassa.
Ford avasi ensimmäisten 500 Eurooppaan toimitettavan Ford Mustangin varausmahdollisuuden vuoden 2014 UEFAn Mestareiden liigan finaalin aikana. Yli 9300 ihmistä rekisteröityi verkossa saadakseen mahdollisuuden varata yhden malleista ottelun aikana. Ensimmäiset 500 rekisteröitymistä saavutettiin 30 sekunnissa.
Vastaa