Opel vahvistaa asemaansa pääkaupunkiseudulla
Viimeisimpien konseptien mukainen tyylikäs myymälä tarjoaa kaikki palvelut Opel-asiakkaille Vantaalla ja koko pääkaupunkiseudulla.
Opelin myynti on kasvanut tämän vuoden ensimmäisten kahden kuukauden aikana ja merkki on saanut jo kolme mallia rekisteröintitilaston 30 suosituimman automallin joukkoon. Uuden Opel-myymälän myötä on hyvä mahdollisuus saada nostettua Opel-myyntiä myös pk-seudulla.
Opelilla ja Laakkosella on ollut jo pitkään yhteistyötä, sillä Suomen suurimpiin kuuluva autojen jälleenmyyjä edustaa saksalaismerkkiä Iisalmessa, Jyväskylässä, Kouvolassa ja Varkaudessa. Nyt Laakkonen avaa komean Opel-myymälän myös Vantaalle aivan liikenteen valtaväylien, Kehä III:n ja Tuusulantien risteykseen. Uusi myymälä on suunniteltu Opelin standardien mukaisesti ja ”shop-in-shop”-periaatteen mukaisessa liikkeessä annetaan yksilöllistä palvelua. Opelilla on omat vain tähän merkkiin keskittyvät asiakaspalvelijat niin myynnissä, työn vastaanotossa kuin huollossa.
”Olemme iloisia yhteistyön laajenemisesta kattamaan myös pääkaupunkiseutu”, toteaa Opel Finlandin toimitusjohtaja Rami Kittilä ja jatkaa, ”yhteistyö Laakkosen kanssa on sujunut erinomaisesti, sillä he tarjoavat hyvää palvelua ja ovat erittäin vahvoja erityisesti yritysmyynnissä.”
Myös Laakkonen-autokonsernin toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki on tyytyväinen nyt esiteltävään yhteistyön laajennukseen: ”Meillä on paljon asiakasyrityksiä, jotka käyttävät Opeleita. Nyt pystymme tarjoamaan heille pääkaupunkiseudulla entistä parempaa palvelua, joka on tietenkin myös kaikkien yksityisasiakkaiden käytössä. Opelin yritysautomallisto on Amperan, Mokkan ja entistä alemmat CO2-päästöt tarjoavien Astra- sekä Insignia-mallien ansiosta nyt erittäin hyvä.”
Laakkosen Vantaan toimipisteen uusi Opel-myymälä avaa ovensa viikonloppunäyttelyssä 15. – 16.3. jossa on ensiesittelyssä uudistunut Opel Meriva. Uutuus kuvaa hyvin nykyistä Opel-mallistoa, sillä sen kulutus on aiempaa alhaisempi, varustelu parantunut ja hinnat laskeneet.
Vastaa